SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji Bluecloud Interactive

Do agencji strategiczno-kreatywnej Bluecloud Interactive dołączyły dwie nowe osoby. Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński wzmacniają zespoły kreatywne.

Anna Czubaszek i Marcin JagodzińskiArticle

Zarówno Anna Czubaszek, jak i Marcin Jagodziński rozpoczęli pracę w Bluecloud Interactive jako seniorzy. Czubaszek dołączyła do teamu Dawida Tarnowskiego (senior art director). Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych – m. in. w VMLY&R, Grey czy Isobar, gdzie tworzyła świat marek PEPCO, LOT, Play, mBank, Mattel, Tic Tac, Lay’s i innych.

Z kolei Marcin Jagodziński w BCI pracował będzie w teamie Marii Sochy (copywriter). Jagodziński po 12 latach postanowił odejść z GoldenSubmarine. Pracował m.in. dla takich marek jak: Amica, BNP Paribas, Carreofur, Honda, ING, Leżajsk, Microsoft, Monte, Nationale Netherlanden, Nescafe, Orlen, Pay’U, PKO, Starbucks, UPC, Wedel czy Żywiec.

- Po 12 latach poczułem potrzebę zmiany i nowych wyzwań. Szukałem prężnej agencji, w której będę mógł się rozwijać i pracować ze zgranym zespołem, dlatego właśnie wybrałem Bluecloud Interactive – zaznacza Jagodziński.

Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński zaczęli już pracę przy pierwszych projektach.

Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu - UX/UI/ web development oraz video marketingu.

Dołącz do dyskusji: Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji Bluecloud Interactive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl