Anna Gumkowska dyrektorem działu rozwoju produktu news i lifestyle w TVN Discovery Polska, wcześniej związana z WP

Anna Gumkowska dołączy do pionu digital w TVN Discovery Polska, obejmując nowopowstałe stanowisko dyrektora działu rozwoju produktu news i lifestyle - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnim czasie związana była z Wirtualną Polską.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Anna Gumkowska dyrektorem działu rozwoju produktu news i lifestyle w TVN Discovery Polska, wcześniej związana z WP
Anna Gumkowska

Z naszych ustaleń wynika, że Gumkowska w Grupie TVN Discovery Polska będzie odpowiedzialna za monetyzację produktu news online, planowanie i realizację strategii sprzedaży subskrypcyjnej produktu, rozwój serwisów lifestyle i x-news oraz wsparcie rozwoju w obszarze digital. Będzie ściśle współpracować z departamentem news digital i działem technologii online.

Oficjalnie Anna Gumkowska zostanie zatrudniona 1 września 2020 roku - po zakończeniu zakazu konkurencji.

Anna Gumkowska przez ostatnie półtora roku związana była z Wirtualną Polską, od listopada ub. r. była dyrektorem obszaru lifestyle i zdrowie (odeszła z firmy wraz z Elwirą Piwowarską, zastąpiły je Sylwia Kupracz i Maria Peltz-Orlińska).

Gumkowska wcześniej przez 11 lat była związana z Agorą, pełniła tam funkcje m.in. szefowej wideo i lifestyle’u oraz dyrektora content marketingu Gazeta.pl. Jest ekspertem IAB Polska oraz członkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe.

Absolwentka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]