SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Jagodzińska w kampanii „Beautiful Story” Reserved

Pod hasłem „Beautiful Story” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa marki Reserved. Akcję przygotował dział marketingu firmy LPP (właściciel Reserved) we współpracy z agencjami Koledzy i Cube oraz domem mediowym Maxus.

Anna Jagodzińska w kampanii „Beautiful Story” Reserved

Prowadzona od początku września kampania reklamowa Reserved pokazuje trzy osoby, którym udało się zrobić światową karierę w modelingu. Twarzami akcji pod hasłem „Beautiful Story” są Polka Anna Jagodzińska, Estonka Karmen Pedaru i Duńczyk Tobias Sorensen. Celem kampanii – skierowanej do osób w wieku 20-35 lat – jest zwrócenie uwagi odbiorców nie tylko na ludzi tworzących świat mody.

Akcja obejmuje telewizję (m.in. sponsoring programu „Top Model – Zostań Modelką” w TVN, cykl „Beautiful Story-Piękna Historia” w TVN24), prasę, internet oraz outdoor. Kampanię – zaplanowaną do grudnia – przygotował dział marketingu firmy LPP, przy kreacji współpracując z agencją reklamową Koledzy.

Planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowych Maxus, natomiast działania w internecie przygotowała agencja Cube, a serwis internetowy – agencja Huncwot.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Jagodzińska w kampanii „Beautiful Story” Reserved

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marian
Jagodzinska jest od lat w reklamach reserved. Żadna to nowosc, ze po raz kolejny reklamuje ta marke. A ze Reserved nie ma wiele z moda wspolnego... to juz zupelnie inna rzecz.
8 8
odpowiedź
User
garson
strategia komunikacji uległa zmianie, nastąpił zwrot - do tej pory komunikowali właśnie ową "modowość", a teraz chcą być bliżej klienta...
ale i tak nie mogę zrozumieć, co ta kampania właściwie mówi zwykłemu klientowi
??
layouty billboardów i wallboardów przegadane - generalnie zadziwia też dobór nośników, tzn. dopasowany do tej grupy "casualowej" - ale żeby RE było na przystankach ?? Prezes P. się na to zgodził...?? do dobre dla Croppa, a nie dla RE :)
najfajniejszy wydaje się chyba ten sponsoring w TVN - zobaczymy... :)
8 8
odpowiedź