Anna Jarosz-Badziak przeszła z Grupy dentsu do Starcomu

Anna Jarosz-Badziak objęła stanowisko communications & business directora w Starcomie (Publicis Media), dołączając do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji. Poprzednio przez wiele lat związana była z Grupą dentsu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Jarosz-Badziak przeszła z Grupy dentsu do Starcomu
Anna Jarosz-Badziak

Jarosz-Badziak od połowy kwietnia br. rozpocznie zarządzanie jednym z zespołów klienckich, zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz specjalistycznymi usługami oferowanymi przez Publicis Groupe.

- Ania jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów mediowych na naszym rynku. Cieszę się, że nasze drogi zawodowe wreszcie się spotkały, bo zawsze miałam ogromny szacunek do jej wiedzy, znajomości potrzeb biznesowych firm oraz sukcesów w pracy z klientami. Wiem też, że dociekliwość, rzetelność i świetny client service sprawią, iż Ania doskonale odnajdzie się w kulturze biznesowej Starcomu - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu. 

Kariera zawodowa Anny Jarosz-Badziak w branży komunikacji marketingowej rozpoczęła się kilkanaście lat temu i była związana z grupami WPP oraz Dentsu. Od 2013 roku zarządzała domem mediowym Vizeum Polska, należącym do Dentsu. Była odpowiedzialna za strategię marki Vizeum oraz realizacje celów biznesowych, relacje z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem w modelu zespołów zintegrowanych wokół obszarów media-kreacja-technologia, oraz za rozwój biznesu.

Wcześniej jako media director odpowiadała za współpracę z kluczowym klientem grupy – firmą Ferrero w Polsce i krajach bałtyckich. Pracowała dla najbardziej wymagających reklamodawców w Polsce, takich jak: Grupa Cyfrowy Polsat, Sephora, Dior, Pandora, Calzedonia, Netia, Glovo, Honda, Burger King, Grupa Fox Channels, UPC, Panasonic, Nivea i Nike.

Jest absolwentką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im L.Koźmińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS