Anna Karczmarczuk prezesem Ipsos Polska

Anna Karczmarczuk dołączyła do instytutu badawczego Ipsos Polska obejmując stanowisko prezesa. Przeszła z TNS Polska. Ostatnio prezesem był Kurt Thompson.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Karczmarczuk prezesem Ipsos Polska

Karierę rozpoczynała w roku 1993 w agencji badawczej CASE. Następnie w latach 2001-2004  pracowała w PTC (operator Ery). W roku 2005 objęła stanowisko kierownika zespołu TNS OBOP (obecnie TNS Polska) w sektorze nowoczesnych technologii. Trzy lata później awansowała na stanowisko dyrektora badań marketingowych. Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. kontaktów z klientami w TNS Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/obroty-branzy-badawczej-spadly-do-562-mln-zl-liderem-ac-nielsen-polska-przed-millward-brown-i-gfk-polonia-top-16 ##

Anna Karczmarczuk ukończyła studia w Instytucie Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu