Anna Katarzyna Olech dyrektorką departamentu rynku agencyjnego w Link4

Z początkiem stycznia 2024 roku Anna Katarzyna Olech obejmie stanowisko dyrektorki nowopowstałego departamentu rynku agencyjnego firmy ubezpieczeniowej Link4. Ostatnio, przez ponad 20 lat, pracowała w Ergo Hestia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Katarzyna Olech dyrektorką departamentu rynku agencyjnego w Link4
fot. LinkedIn

Główną rolą nowoutworzonego departamentu będzie rozwój współpracy z regionalnymi multiagencjami ubezpieczeniowymi oraz multiagencjami współpracującymi z Link4 na zasadzie umów bezpośrednich. Departament będzie odpowiadał za rozwój sieci sprzedaży oraz terenowe wsparcie agentów. 

- Link4 konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży w segmencie agencji regionalnych oraz umów bezpośrednich. Wieloletnie doświadczenie pani dyrektorki Katarzyny Olech oraz doskonała znajomość rynku agencyjnego w całej Polsce pozwolą nam na przyspieszenie rozwoju w tym strategicznym dla Link4 kanale dystrybucji, ale również na zwiększenie skuteczności we współpracy z dużymi partnerami. Jestem przekonany, iż dołączenie pani dyrektorki Katarzyny Olech do zespołu pozwoli nam być jeszcze bliżej agentów i jeszcze lepiej wspierać ich w codziennej pracy – podkreślił Michał Chyczewski, wiceprezes Link4.

Anna Katarzyna Olech ma bogate doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami sprzedaży. Przez ponad 20 lat pracowała w  Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeń Ergo Hestia. Początkowo tworzyła i kierowała przedstawicielstwem spółki w Kaliszu, a 5 lat temu dołączyła do grona osób zarządzających obszarem sprzedaży w centrali Ergo Hestii w Sopocie. Do końca 2022 roku odpowiadała za projekt rozwoju współpracy z mniejszymi multiagencjami. W Ergo Hestii tworzyła także model rekrutacji i pasy startowe dla agentów oraz wdrażała od podstaw wszystkie linie produktów rolnych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu