Anna Lewandowska promuje Rexona Women w aplikacji mobilnej

Udostępniono darmową aplikację mobilną do monitorowania aktywności fizycznej promującą markę Rexona Women (Unilever Polska). Jest to kolejny etap kampanii „Możesz:więcej” z udziałem Anny Lewandowskiej, którą przygotowały firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Anna Lewandowska promuje Rexona Women w aplikacji mobilnej
Anna Lewandowska

Aplikacja mierzy i zapisuje pokonane dystanse, czas przeznaczony na ćwiczenia, spalone kalorie, kroki, tętno i wiele, wiele innych parametrów. Użytkowniczki aplikacji mogą również łączyć się w grupy i umawiać na treningi, a także publikować swoje wyniki.

Darmowa aplikacja jest dostępna na smartfony z iOS i Androidem.

grafika

Uruchomieniu aplikacji towarzyszy konkurs dla jej użytkowników, któremu patronuje Anna Lewandowska. Na uczestników czekają nagrody, a wyniki zostaną ogłoszone w połowie września.

grafika

Aplikacja stanowi kolejny etap tegorocznej kampanii z udziałem Anny Lewandowskiej (więcej na ten temat). Jej kreacją i wykonaniem zajęła się agencja Red8 Digital. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?