Była redaktor naczelna „Playboya” w „Dzień Dobry TVN”

Anna Mierzejewska - do grudnia 2019 roku redaktor naczelna Playboya - rozpoczęła pracę w „Dzień Dobry TVN” (TVN Discovery Polska).

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:
Była redaktor naczelna „Playboya” w „Dzień Dobry TVN”
Anna Mierzejewska, fot. materiały prasowe

W kwietniu br. Anna Mierzejewska zaczęła pracę w dziale internetowym dziendobry.tvn.pl. Objęła stanowisko wydawcy, przygotowuje również własne teksty na tematy, które pojawiają się w programie.

Do grudnia 2019 roku była ostatnią redaktor naczelną „Playboya” – Marquard Media Polska wycofał się z rynku prasy, zamykając wszystkie swoje tytuły. Była pierwszą w 27-letniej historii redaktor naczelną polskiej edycji pisma. Została zwolniona, mimo zapowiedzi Bijana Khzeri (w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl), że będzie mogła realizować w wydawnictwie własny projekt.

Mierzejewska od początku kariery dziennikarskiej - przez kilka lat - była związana z Marquard Media Polska. Pracowała m.in. w drukowanych oraz internetowych wydaniach magazynów "Cosmopolitan" i "Joy".

Ukończyła Polską Szkołę Reportażu, założoną przez Mariusza Szczygła.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż