Anna Piwowarczyk i Jakub Kacprzak w Lowe Media

Pracę w dziale digitalowym domu mediowego Lowe Media zaczęli Anna Piwowarczyk, wcześniej związana m.in. z MediaCom Warszawa i MediaOn, oraz Jakub Kacprzak, wcześniej pracujący m.in. w firmach NetSprint i bwin.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anna Piwowarczyk i Jakub Kacprzak w Lowe Media

Anną Piwowarczyk objęła w Lowe Media funkcję interactive managera. Dołączyła do teamu pracującego dla ING Banku Śląskiego, jest odpowiedzialna za planowanie i zakup kampanii we wszystkich kanałach internetowych.

Przez ostatnie pół roku była interaction managerem w MediaCom Warszawa, a wcześniej przez prawie cztery lata pełniła funkcję interactive media managera w MediaOn. Ponadto pracowała w domach mediowych Starlink, Media Direction OMD i Initiative Warszawa oraz internetowej sieci reklamowej ARBO Media. Od 7 lat zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji w internecie, wykorzystujących wszystkie dostępne narzędzia, m.in. display, performance marketing, SEM mobile i social media. Opracowywała takie strategie m.in. dla firm Żywiec Zdrój, Danone, Łomża, Polkomtel, Bank BPH, Złote Tarasy, Go Sport i Robico.

Jakub Kacprzak jako digital strategist dołączył w Lowe Media do działu zintergrowanej strategii i komunikacji kierowanego przez Pawła Jagiello. Będzie zajmował się przygotowywaniem strategii internetowych dla kluczowych klientów, przede wszystkim dla ING Banku Śląskiego

Przez ostatnie pięć lat Kacprzak był niezależnym konsultantem, współpracował m.in. z Lowe Media. Wcześniej m.in. przez 2,5 roku współpracował jako online marketing manager w firmie bukmacherskiej bwin oraz pełnił funkcję PR & marketing managera w firmie reklamy internetowej NetSprint. Karierę zawodową rozpoczął w agencjach interaktywnych WebService i Supermedia, w których odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów i tworzenie strategii. Z branżą marketingu internetowego jest związany od 15 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu