Anna Putts za Tomasza Ebbiga na czele marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej

W połowie października do polskiego zespołu Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali serwisu. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Ebbiga, który odchodzi z firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Anna Putts za Tomasza Ebbiga na czele marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej
Anna Putts

Anna Putts od 2019 roku pracowała na stanowisku brand & content marketing director dla HBO Max w regionie Europy Centralnej, odpowiadając za działania marketingowe w 12 krajach. We wrześniu rozstała się z firmą.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serial-wielka-woda-netflix-recenzja-obsada-opinie ##

Anna Putts kilka lat w HBO

Putts odpowiadała za wejście na rynek HBO Max w Europie Centralnej. Przed HBO związana była z UPC/Liberty Global, gdzie jako head of marketing communication odpowiadała za aktywność na 5 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. przeprowadzając rebranding UPC skutecznie wdrażając nowe wartości oraz identyfikację wizualną marki. Pracowała także dla takich firm, jak Samsung Electronics Polska oraz ITI Neovision (Platforma n).

- Anna Putts dołącza do Netflix w wyjątkowym momencie. Dzięki otwarciu biura CEE w Warszawie jesteśmy bliżej lokalnej publiczności i twórców niż kiedykolwiek wcześniej. Szykujemy dla naszych widzów nowe, pasjonujące filmowe i serialowe historie z regionu. Anna jest doświadczoną marketerką z wieloma sukcesami w budowaniu  wizerunku marek oraz tworzeniu konwersacji wokół filmów i seriali. Bardzo się cieszymy, że wybrała Netflix na miejsce, w którym postawi kolejny krok w swojej karierze  –  mówi Laura Dyer, interim head of EMEA Marketing, Netflix.

Anna Putts zastępuje Tomasza Ebbiga, który odszedł z firmy. Na łamach Wirtualnemedia.pl informowaliśmy o odejściu menadżera z firmy jako pierwsi na początku października.

- Chciałabym bardzo podziękować Tomkowi Ebbigowi, który przez ostatnie lata odpowiadał za działania marketingowe Netflix w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Praca z nim była ogromną przyjemnością. Życzę mu powodzenia na dalszej drodze kariery –  dodaje  Laura Dyer.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-nowe-seriale-filmy-emily-w-paryzu-ty-u-ciebie-czy-u-mnie-heart-of-stone ##

Netflix wystartował w Europie Środkowo-Wschodniej sześć lat temu. W 2016 roku serwis w pojawił się w polskiej wersji językowej. Niedługo potem Netflix zadebiutował także w języku rumuńskim, czeskim, węgierskim, chorwackim i ukraińskim.

W latach 2020-2021 Netflix zainwestował w polskie produkcje 490 mln zł i stworzył w naszym kraju 2600 miejsc pracy przy tytułach własnych. Kraje Europy Środkowo-Wschodniej stały się także miejscem realizacji globalnych produkcji platformy - w ostatnim czasie w regionie nagrywane były sceny m.in. do filmów „Gray Man” i „Tyler Rake: Ocalenie 2” czy serialu „Cień i Kość”.

Od ponad dwóch lat Netflix jest zdecydowanie najpopularniejszą platformą VoD w Polsce. Według badania Mediapanel w lipcu br. odwiedziło go 12,54 mln polskich internautów, z których każdy spędził w serwisie średnio 6 godzin, 3 minuty i 22 sekundy. Firma nie podaje liczby klientów w Polsce. Globalnie na koniec czerwca br. Netflix miał 220,76 mln subskrybentów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali