SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Putts za Tomasza Ebbiga na czele marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej

W połowie października do polskiego zespołu Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali serwisu. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Ebbiga, który odchodzi z firmy.

Anna PuttsArticle

Anna Putts od 2019 roku pracowała na stanowisku brand & content marketing director dla HBO Max w regionie Europy Centralnej, odpowiadając za działania marketingowe w 12 krajach. We wrześniu rozstała się z firmą.

Anna Putts kilka lat w HBO

Putts odpowiadała za wejście na rynek HBO Max w Europie Centralnej. Przed HBO związana była z UPC/Liberty Global, gdzie jako head of marketing communication odpowiadała za aktywność na 5 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. przeprowadzając rebranding UPC skutecznie wdrażając nowe wartości oraz identyfikację wizualną marki. Pracowała także dla takich firm, jak Samsung Electronics Polska oraz ITI Neovision (Platforma n).

- Anna Putts dołącza do Netflix w wyjątkowym momencie. Dzięki otwarciu biura CEE w Warszawie jesteśmy bliżej lokalnej publiczności i twórców niż kiedykolwiek wcześniej. Szykujemy dla naszych widzów nowe, pasjonujące filmowe i serialowe historie z regionu. Anna jest doświadczoną marketerką z wieloma sukcesami w budowaniu  wizerunku marek oraz tworzeniu konwersacji wokół filmów i seriali. Bardzo się cieszymy, że wybrała Netflix na miejsce, w którym postawi kolejny krok w swojej karierze  –  mówi Laura Dyer, interim head of EMEA Marketing, Netflix.

Anna Putts zastępuje Tomasza Ebbiga, który odszedł z firmy. Na łamach Wirtualnemedia.pl informowaliśmy o odejściu menadżera z firmy jako pierwsi na początku października.

- Chciałabym bardzo podziękować Tomkowi Ebbigowi, który przez ostatnie lata odpowiadał za działania marketingowe Netflix w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Praca z nim była ogromną przyjemnością. Życzę mu powodzenia na dalszej drodze kariery –  dodaje  Laura Dyer.

Netflix wystartował w Europie Środkowo-Wschodniej sześć lat temu. W 2016 roku serwis w pojawił się w polskiej wersji językowej. Niedługo potem Netflix zadebiutował także w języku rumuńskim, czeskim, węgierskim, chorwackim i ukraińskim.

W latach 2020-2021 Netflix zainwestował w polskie produkcje 490 mln zł i stworzył w naszym kraju 2600 miejsc pracy przy tytułach własnych. Kraje Europy Środkowo-Wschodniej stały się także miejscem realizacji globalnych produkcji platformy - w ostatnim czasie w regionie nagrywane były sceny m.in. do filmów „Gray Man” i „Tyler Rake: Ocalenie 2” czy serialu „Cień i Kość”.

Od ponad dwóch lat Netflix jest zdecydowanie najpopularniejszą platformą VoD w Polsce. Według badania Mediapanel w lipcu br. odwiedziło go 12,54 mln polskich internautów, z których każdy spędził w serwisie średnio 6 godzin, 3 minuty i 22 sekundy. Firma nie podaje liczby klientów w Polsce. Globalnie na koniec czerwca br. Netflix miał 220,76 mln subskrybentów.

Dołącz do dyskusji: Anna Putts za Tomasza Ebbiga na czele marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam K
Ania! Brawo! :)
odpowiedź
User
GP
Brawo Ania !
odpowiedź
User
zxy
nie jestem w stanie w to uwierzyć
odpowiedź