SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anomaly dla Diageo

Koncern Diageo powierzył agencji Anomaly globalny budżet reklamowy marki rumu Captain Morgan.

W przetargu na warty 30 milionów dolarów budżet Anomaly pokonała agencje Grey i Bartle Bogle Hegarty. Ta pierwsza obsługiwała go od 1994 roku.

Przetarg nie obejmował planowania i zakupu mediów. Wszystkie marki Diageo (oprócz Captain Morgan m.in. Smirnoff, Johnnie Walker, Baileys, J&B i Guinness) na rynku amerykańskim od października tego roku obsługuje w tym zakresie dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: Anomaly dla Diageo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl