SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aparaty cyfrowe Samsunga w łazienkach

Polonia Indoor Advertising (PIA) realizuje kampanię najnowszej linii aparatów cyfrowych Samsung NV.

Kampania indoorowa potrwa do końca lipca i stanowi uzupełnienie kampanii telewizyjnej Samsunga. W kampanii wykorzystano nośniki typu PIA ADBoard (nośniki formatu A3 znajdujące się w toaletach) w najmodniejszych pubach, kawiarniach, restauracjach i klubach 10 największych polskich miast i wakacyjnych metropolii: Władysławowa, Jastarnii, Juraty i Zakopanego.

     @##cmd=file;file='SAMSUNG_NV10_damski.JPG'##@

- Grupa docelowa kampanii realizowanej przez PIA to aktywni, trendy młodzi ludzie w wieku 18-35 lat, gadżeciarze, bywalcy modnych knajpek - mówi Jan Staniewicz, Specjalista ds. Marketingu firmy K-Consult wyłącznego dystrybutora aparatów cyfrowych marki Samsung w Polsce. - Zależy nam na dotarciu do osób mogących sobie pozwolić na luksus zakupu ładnych i drogich rzeczy, osób którym zależy na designie produktów, umiejących docenić wszystkie zalety oferowane przez produkty linii NV. Ten aparat trzeba chcieć - dodaje Staniewicz.

    @##cmd=file;file='SAMSUNG_NV10_meski.JPG'##@

W kampaniipowstały dwa różne layouty reklam umiejscowione odpowiednio w toaletach damskich i męskich. - Spodziewamy się dobrych rezultatów, bo dobrze dobrana kreacja, właściwa selekcja lokalizacji oraz medium znakomicie kompatybilne ze stylem życia populacji docelowej to z reguły 3 elementy zapewniające sukces w osiągnięciu celów kampanii - twierdzi Andrej Modic, prezes PIA.

Kampanię przygotowali: Jan Staniewicz z K-Consult – autor koncepcji komunikacji oraz layoutów, Polonia Indoor Advertising – doradca i wykonawca odpowiedzialny za selekcję lokalizacji oraz kompleksową egzekucję projektu oraz dom mediowy Starcom, odpowiedzialny za zakup mediów oraz nadzór realizacji.

Dołącz do dyskusji: Aparaty cyfrowe Samsunga w łazienkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl