Aparaty w komórkach wyzwaniem dla "tapeciarzy"

Nowe badania pokazują interesujący wpływ popularności telefonów komórkowych z wbudowanymi aparatami cyfrowymi na sprzedaż tapet i grafik kierowanych na ekrany tych urządzeń.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Okazuje się, że wbudowane aparaty pozwalając na samodzielne wykonywanie przez użytkowników tapet, wpływają na zmniejszenie sprzedaży tych, przygotowanych przez firmy oczekujące za ich treści zapłaty. Firma M:Metrics przewiduje, że to "utrudnienie" sprawi, że dostawcy treści muszą dużo bardziej się natrudzić, by swoimi materiałami przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.

Druga strona medalu zauważana przez analityków może się podobać operatorom. Wykorzystanie fotograficznych możliwości komórek prowadzi do zwiększonego wykorzystania technologii przesyłania danych w sieciach komórkowych. A to z kolei do większych przychodów.

Zgodnie z badaniami M:Metrics, wysyłanie fotografii i nagrań wideo to obecnie jedna z popularniejszych usług transmisji danych wśród użytkowników komórek, a ponad 30 proc. z ich użytkowników wysyła zdjęcia do innych telefonów, na adresy poczty elektronicznej czy do blogów. O ile w Europie Zachodniej (Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania), szczególnie w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii około trzy czwarte telefonów komórkowych posiada wbudowany aparat, w Stanach Zjednoczonych szklane oko znajduje się w nieco ponad połowie komórek (około 106 mln).    Źródło: BBC - pclab.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"