Bożonarodzeniowa kampania biżuterii Apart: Wieniawa, Socha i Lewandowska w krótkich spotach

Pod hasłem „Bajkowe Święta” ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa biżuterii Apart, występują w niej ambasadorki marki: aktorki Julia Wieniawa i Małgorzata Socha oraz influencerka Anna Lewandowska. Produkcją spotów zajęła się agencja Warsaw Creatives.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bożonarodzeniowa kampania biżuterii Apart: Wieniawa, Socha i Lewandowska w krótkich spotach

Motywem przewodnim kampanii marki Apart są kartki świąteczne, które po otwarciu stają się trójwymiarowe. W spotach takie kartki przenoszą Julię Wieniawę, Małgorzatę Sochę i Annę Lewandowską do bajkowego, zimowego świata,

Równocześnie Wieniawa, Socha i Lewandowska prezentują biżuterię Apart z dwóch nowych kolekcji: Perfect  Illusion i Vintage. Każda z gwiazd kampanii występuje w osobnym spocie.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVN24, TVP, Polsat), prasę (m.in. magazyny kobiece i biznesowe), internet (serwisy informacyjne, opiniotwórcze i kobiece), outdoor i punkty sprzedaży.

 

Zdjęcia do kampanii wykonał Marcin Tyszka, a materiały graficzne (m.in. kartki świąteczne) przygotował Igor Kubik. Produkcją kampanii zajęła się agencja Warsaw Creatives, a za zakup mediów i realizację działań we własnym zakresie odpowiada firma Apart.

 

Zeszłoroczna kampania bożonarodzeniowa marki Apart, także z udziałem Julii Wieniawy, Małgorzaty Sochy i Anny Lewandowskiej, była oparta na spocie trwającym ponad cztery minuty. Reklama zyskała dodatkową popularność dzięki parodii przygotowanej przez Klub Komediowy, w której podkreślano, jaka to „piękna i długa reklama Apartu”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska