"Apetyt na zmianę" w employer brandingowej kampanii Publicis Groupe Polska

Grupa reklamowa Publicis rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako wiodącego pracodawcy w branży marketingowej i przyciągnięcie najlepszych talentów z rynku do organizacji. Skierowana jest do absolwentów i studentów wybranych uczelni wyższych oraz specjalistów, którzy już rozpoczęli karierę w reklamie i marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Apetyt na zmianę" w employer brandingowej kampanii Publicis Groupe Polska

W ramach kampanii, na dedykowane stronie odbiorcy mogą wziąć udział w teście predyspozycji zawodowych, przygotowanym we współpracy z firmą Heroify. Test pomaga dowiedzieć się, w której z sześciu ścieżek kariery kandydat do pracy odnajdzie się najlepiej. 

Profile osobowościowe w teście zostały przedstawione poprzez sześć lwich charakterów: Lew Kreatywny, Lew Salonowy, Lew Zręczności, Lew Przedsiębiorczości, Lew Porządku i Lew Analityki. Cechy i predyspozycje każdego z nich są powiązane z różnymi kompetencjami, które są rozwijane w Publicis Groupe, co daje kandydatom wskazówki, które z agencji i praktyk grupy są dla nich najlepszym miejscem do rozwoju kariery.

- Młodzi ludzie kończący studia nie zawsze wiedzą, którą drogę zawodową wybrać. Postanowiliśmy realnie im pomóc, tworząc we współpracy z Heroify zaawansowany merytorycznie test predyspozycji zawodowych. Jednocześnie pokazujemy, że gama kompetencji rozwijanych w naszej grupie jest bardzo szeroka i atrakcyjna dla każdego, kto myśli o rozwoju zawodowym w branży marketingowej. Odbiorcy dowiedzą się też, czym Publicis Groupe wyróżnia się jako pracodawca, który trzykrotnie z rzędu został uhonorowany tytułem Friendly Workplace, a są to między innymi bogate programy rozwojowe, szacunek do różnorodności, traktowanie fair oraz promowanie kultury ciekawości i innowacji - mówi Monika Krawiec-Zaworska, chief talent officer w Publicis Groupe.
 
Kampanię przygotowały agencje: Publicis Worldwide (strategia i kreacja), Starcom, Zenith i PMX (planowanie i zakup mediów), LiquidThread (webdevelopment), Prodigious (produkcja i postprodukcja) oraz działy komunikacji i talent team grupy. Działania reklamowe potrwają kilka tygodni i będą realizowane w kanałach cyfrowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Zaplanowano także niestandardowe akcje wspierające dotarcie do specjalistów marketingowych i studentów. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?