SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aplikację Lidl Plus pobrało ponad 548 tys. klientów

Wraz z początkiem kwietnia Lidl uruchomił aplikację zakupową Lidl Plus. W ciągu kilku pierwszych dni funkcjonowania pobrało ją ponad 548 tys. klientów. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.

Article

W aplikacji Lidl Plus klient ma dostęp do aktualnej oferty sieci, rabatów, kuponów. Dzięki e-paragonom na bieżąco może sprawdzać, ile wydał na zakupy. Aplikacja daje możliwość zbierania i wglądu do paragonów. Paragon w aplikacji daje również użytkownikowi wydłużoną możliwość zwrotu zakupionego asortymentu Non-Food aż do 30 dni.

Aplikacja uczy się preferencji zakupowych klientów i bazując na nich, proponuje personalizowane oferty i rabaty. Lidl Plus jest zintegrowany ze sklepem internetowym Lidla, stanowi jednak oddzielne narzędzie.

Lidl Plus podbija rynek

Aplikację można bezpłatnie pobrać w Google Play oraz App Store. W ciągu kilku pierwszych dni od uruchomienia, program zainstalowało na swoich urządzeniach mobilnych kilkaset tysięcy klientów.

- Ponad 250 tys. rejestracji w ciągu zaledwie 3 dni od pojawienia się aplikacji w Google Play oraz App Store to ogromny sukces. Liczba użytkowników wciąż się zwiększa – w chwili obecnej wynosi ponad 548 tys. - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.

- Blisko połowa użytkowników już korzystała z aplikacji. Co oznacza, że nie są to same pobrania lecz aktywne zaangażowanie z ich strony. Używają oni z aplikacji w sklepach Lidl, aktywując kupony rabatowe i korzystając z ofert Lidl Plus - dodaje Robaszkiewicz.

Jak pokazują dane niemal 80% z nich to użytkownicy Androida, a tylko nieco ponad 20% użytkownicy iOS.

W Polsce sieć Lidl ma ponad 630 sklepów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aplikację Lidl Plus pobrało ponad 548 tys. klientów

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Aplikacja ma fajne rabaty, ALE... co z klientami, którzy nie mają smartfona i woleliby standardową plastikową kartę lub podawać numer telefonu? Liczba takich klientów idzie w miliony...
odpowiedź
User
Eee tam
Ptomocje na towaty ktorych czasto w sklepach nie ma albo sa od razu wykupione bo jest tylko kilka sztuk.
odpowiedź
User
ja2223
Aplikacja ma fajne rabaty, ALE... co z klientami, którzy nie mają smartfona i woleliby standardową plastikową kartę lub podawać numer telefonu? Liczba takich klientów idzie w miliony...


Aplikacja Lidla działa na kilka krajów Europy, m.in. również w Hiszpanii, Austrii i Danii. W Hiszpanii też działa to tylko w wersji elektronicznej. Poza tym szczerze mówiąc podawanie numeru telefonu za każdym razem przy kasie bardzo wydłuża proces kasowania. Można pomyśleć o możliwości dodania paragonu w domu :)
odpowiedź