Żabka z nową aplikację mobilną Żappka

Żabka przygotowała nową aplikację mobilną dla swoich klientów. Żappka jest dostępna na razie w wersji pilotażowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żabka z nową aplikację mobilną Żappka

Klienci Żappki będą otrzymywać m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody.

- Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty - komentuje Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansów i rozwoju  w firmie Żabka.

Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android.

grafika

Żappka i program lojalnościowy

Żappka skorelowana jest z programem lojalnościowym sieci. Klienci za zakupy z aplikacją otzrymują punkty, tzw. żappsy, które mogą wymieniać na nagrody. Użytkownicy aplikacji będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty.

Aplikacja Żabki pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.

Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno.

Żabka obsługuje około 2 mln klientów dziennie w ponad 5 200 sklepach i generuje ponad 7 mld zł pod marką "Żabka".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]