SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Baaardzo Twoja" aplikacja PeoPay Banku Pekao

Pod hasłem „Baaardzo Twoja” Bank Pekao kontynuuje kampanię promującą aplikację PeoPay w internecie.

Aplikacja Banku Pekao PeoPay w kolejnych odsłonach staje się jeszcze bardziej osobista dzięki wprowadzaniu nowych opcji personalizacji. Klienci mogą dostosować m.in. tło i awatar do indywidualnych upodobań.  

Nowa odsłona kampanii marketingowej PeoPay prowadzona jest wielokanałowo w mediach internetowych. Główne hasło kampanii obecne jest we wszystkich postach i reklamach. Na potrzeby kampanii przygotowany został także spot prezentujący możliwości aplikacji PeoPay.

– Aplikacja PeoPay jest dla każdego i ma możliwość personalizacji ustawień. Jest nowoczesna i dostosowana do potrzeb różnych grup wiekowych. Każdy może znaleźć w niej funkcje wybrane tylko dla siebie np.: płatności tradycyjne lub alternatywne, takie jak płacenie zegarkami i telefonami, wymiana walut w kantorze online, zakup produktów bankowych, czy też usługi dodane, jak zakup biletów komunikacji miejskiej, biletów parkingowych i opłacanie przejazdów autostradami - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor departamentu innowacji i kanałów zdalnych w Banku Pekao .

Promocja PeoPay

Klienci, którzy zapiszą się do Programu Bezcenne Chwile z kartą Banku Pekao, zalogują się pierwszy raz do aplikacji PeoPay i aktywują płatności Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay oraz wykonają transakcję, mogą otrzymać dodatkowe 4 tysiące punktów w programie.

Promocja jest skierowana także do osób, które nie logowały się do PeoPay w ciągu ostatnich 3 miesięcy i trwa do 14 września 2023 r. Pula nagród jest ograniczona.

Klienci banku zainstalowali aplikację PeoPay na 3,4 mln urządzeń.

Dołącz do dyskusji: „Baaardzo Twoja" aplikacja PeoPay Banku Pekao

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ananas
Kryptoreklamy homos*eksualizmu, kryptoreklamy banków, kryptoreklamy makdonalda. Przy czym portal pozycjonuje się jako branżowy.
odpowiedź
User
a bathing ape
I in addition to my pals ended up reading through the nice tips and tricks located on your web site while unexpectedly developed an awful feeling I had not thanked you for those secrets. Those men came for this reason very interested to learn all of them and have now honestly been loving them. Many thanks for indeed being so accommodating and for utilizing variety of excellent tips most people are really needing to understand about. My very own honest apologies for not saying thanks to you earlier.
a bathing ape http://www.bathing-ape.us
odpowiedź