Apple uruchamia Business Connect - nową funkcję dla firm

Firma Apple uruchomiła Apple Business Connect - nową funkcję, która pozwala firmom dostosować sposób, w jaki ich informacje pojawiają się w aplikacjach, w tym Apple Maps, Messages, Wallet i Siri.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Apple uruchamia Business Connect - nową funkcję dla firm

Usługa Business Connect została uruchomiona w zeszłym tygodniu i jest dostępna na całym świecie. Posunięcie to polega na tym, że Apple nadal zwiększa swoje możliwości reklamowe, starając się dotrzeć do marketerów, jednocześnie walcząc o utrzymanie się na rynku z Google.

Apple robi wszystko, aby zapewnić marketerom coraz większe możliwości reklamowe, a jego najnowszy dodatek oferuje większą kontrolę nad tym, jak podstawowe informacje, takie jak godziny otwarcia sklepu, oferty i szczegóły lokalizacji, są prezentowane konsumentom na platformie iOS, zwłaszcza w Mapach.

Jak to działa?

Aby korzystać z narzędzia, właściciele firm muszą zarejestrować się za pośrednictwem witryny Business Connect, używając istniejącego identyfikatora Apple ID lub tworząc nowy. Po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu przez Apple właściciele mogą bezpłatnie spersonalizować swoją wizytówkę Apple Maps za pomocą zdjęć, logo i podstawowych informacji. Firmy mogą również korzystać z nowych narzędzi do łączenia się z usługami rezerwacji, zamawiania i dostaw, umożliwiając klientom przeprowadzanie transakcji bezpośrednio z Apple Maps.

Nowa funkcja o nazwie Showcases umożliwia firmom oferowanie konsumentom ofert i zachęt, takich jak sezonowe pozycje menu i rabaty na produkty. Ta funkcja jest dostępna w Stanach Zjednoczonych i zostanie wdrożona na całym świecie w nadchodzących tygodniach.

Funkcjonalność Apple Maps historycznie pozostawała w tyle za funkcjami oferowanymi przez Google. Najnowsza aktualizacja może pomóc firmie nadrobić zaległości, oferując jednocześnie większą atrakcyjność dla marek. W związku z tym Apple współpracowało z partnerami takimi jak Yext , SOCi i Rio SEO , aby zintegrować interfejs API Apple Business Connect z ich platformami, aby podkreślić możliwości bezproblemowej aktualizacji — zasobu, który może okazać się krytyczny.

- Z naszych własnych badań wynika, że ​​84 proc. amerykańskich konsumentów twierdzi, że używa Apple Maps do wyszukiwania informacji biznesowych — powiedział Joel Headley, wiceprezes ds. konsumentów.

Yext przypomniał, że współpracował z kilkoma renomowanymi markami, w tym McDonald’s, Panera Bread i IHG Hotels & Resorts, aby przetestować integrację przed oficjalną wersją Business Connect. Według Yext, firmy były zadowolone z dokładności danych i wydajności operacyjnej, jakie nowe narzędzia zapewniły firmom o dużym zasięgu.

- Integracja Yext z Apple Business Connect API pozwala nam optymalizować ponad 6000 globalnych list hoteli IHG Hotels & Resorts, zapewniając naszym gościom bardziej płynną i spersonalizowaną rezerwację hoteli - powiedziała Jolie Fleming, wiceprezes ds. produktów i platform dla gości w IHG Hotels & Resorts cytowana w wydanym w świadczeniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style