Apple Music ma 15 mln użytkowników, 6,5 mln płaci za dostęp

Koncern Apple ujawnił, że z jego muzycznego serwisu Apple Music korzysta obecnie 6,5 miliona użytkowników płatnych subskrypcji. Kolejnych 8,5 miliona to osoby korzystające z darmowego okresu próbnego.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Apple Music ma 15 mln użytkowników, 6,5 mln płaci za dostęp

Dane dotyczące popularności uruchomionego na początku lipca br. serwisu Apple Music podał Tim Cook, szef Apple podczas konferencji zorganizowanej w Kalifornii przez dziennik „The Wall Street Journal”.

Według podanych informacji z serwisu korzysta obecnie ponad 15 mln użytkowników, 6,5 mln z nich to subskrybenci płatnej wersji usługi. Pozostałe z górą 8,5 mln to osoby, które są w okresie trzymiesięcznego okresu próbnego przewidzianego przez regulamin platformy.

Liczba użytkowników Apple Music wzrosła w porównaniu z sierpniem br., gdy według Apple osiągnęła poziom 11 mln użytkowników, wówczas jednak chodziło wyłącznie o osoby korzystające z darmowego okresu próbnego.

Apple Music jest obecnie dostępny tylko dla użytkowników korzystających z mobilnych urządzeń z systemem iOS oraz z przeglądarkowej wersji w komputerach. Apple zapowiada jednak, że jesienią br. (dokładny termin nie został podany) rozszerzy dostępność serwisu na platformę Android. Wówczas może się okazać, że liczba użytkowników platformy wzrośnie.

Dane dotyczące popularności Apple Music w przeszłości nie były do końca precyzyjne. Pod koniec sierpnia br. firma analityczna MusicWatch podała, że po prawie dwóch miesiącach funkcjonowania Apple Music zrezygnowało z niego w USA 48 procent użytkowników, czemu Apple stanowczo zaprzeczył. Apple Music jest uważany za największego konkurenta muzycznego serwisu Spotify, z którego według ostatnich danych korzysta 75 mln użytkowników, z czego 20 mln płaci za dostęp do kont premium.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style