Apple: nowy iPod shuffle i nano (wideo)

Apple zaprezentowało nowe wersje odtwarzaczy iPod shuffle i nano.

km
km
Udostępnij artykuł:

iPod shuffle Do czwartej generacji odtwarzacza iPod shuffle wróciły przyciski, które w połączeniu z zapowiadającą w 25 różnych językach piosenki funkcją VoiceOver mają umożliwić użytkownikowi znajdowanie i słuchanie muzyki bez konieczności spoglądania na urządzenie. Nie zabrakło też klipsa, który pozwala na przypięcie odtwarzacza do ubrania. Nowy iPod shuffle z pamięcią 2GB będzie dostępny w sprzedaży od przyszłego tygodnia w pięciu kolorach - srebrnym, niebieskim, zielonym, pomarańczowym i różowym. Cena - 49 dolarów.

grafika

iPod nano Najważniejszą nowością w nowej wersji odtwarzacza iPod nano jest dotykowy wyświetlacz, który zastąpił tarczę Click Wheel. Pozwoliło to na prawie dwukrotne zmniejszenie rozmiaru i wagi urządzenia. Odtwarzacz ma całkowicie nowy kształt oraz posiada klips do przypięcia i wbudowane radio FM. Umożliwia też tworzenie i edycję list odtwarzania. Nowy iPod nano będzie sprzedawany od przyszłego tygodnia w sześciu kolorach - srebrnym, grafitowym, niebieskim, zielonym, pomarańczowym i różowym. Dostępne będą dwa modele urządzenia - z pamięcią 8GB (149 USD) i 16GB (179 USD).

grafika

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska