Apple Watch Nike+ w sprzedaży od 28 października. Apple i Nike prezentują Apple Watch w wersji dla biegaczy

Na 28 października Apple zapowiedział wprowadzenie na rynek Apple Watch Nike+, opracowany wraz z marką Nike inteligentny zegarek Apple Watch 2 w wersji przeznaczonej dla biegaczy. Urządzenie ma wyróżniać kilka rozwiązań opracowanych z myślą o użytkownikach aktywnie uprawiających sport. Urządzenie w pierwszej kolejności trafi na 40 światowych rynków, w tym także do Polski.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Apple Watch Nike+ w sprzedaży od 28 października. Apple i Nike prezentują Apple Watch w wersji dla biegaczy
Apple Watch 2

Według komunikatu opublikowanego przez Apple specjalny model smartwatcha Apple Watch Nike+ jest oparty konstrukcyjnie na przedstawionym we wrześniu br. nowym zegarku Apple Watch Series 2.

Juz podczas premiery nowego smartwatcha producent zapowiadał go jako urządzenie przeznaczone przede wszystkim dla aktywnych sportowo użytkowników, także tych uprawiających pływanie bądź nurkowanie. Dlatego Apple podkreślał, że nowy smartwatch jest całkowicie wodoodporny i zachowuje sprawność przy zanurzeniu do głębokości 50 metrów.

Teraz na rynku ma się pojawić wersja urządzenia adresowana do użytkowników uprawiających bieganie opracowana wspólnie przez Apple oraz firmę Nike.

Podstawową cechą wyróżniającą sportową wersję Apple Watch 2 od Nike jest obecność w oprogramowaniu zegarka platformy Nike+ Run Club, która ma motywować użytkowników do treningów biegowych.

Do dyspozycji biegacza jest szereg przydatnych funkcji, m.in. możliwość zliczania przebiegniętego dystansu, śledzenia wyników i statystyk, są też dostępne plany treningowe opracowane przez uznanych trenerów i sportowców.

Apple Watch Nike+ będzie dostępny od 28 października na kilkudziesięciu światowych rynkach, w tym także w Polsce. Do wyboru będą wersje o rozmiarach 38 i 42 mm w aluminiowych obudowach, a także ze specjalnymi paskami opracowanymi przez Nike.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej