SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ariel stawia na polski oddział Saatchi & Saatchi

Warszawskie biuro Saatchi & Saatchi zostało hubem na regionEuropy Środkowo-Wschodniej dla marki Ariel należącej do koncernuProcter & Gamble.

Ariel stawia na polski oddział Saatchi & Saatchi

Polski oddział agencji zajmie się koordynacją wszystkich działańkomunikacyjnych Ariela, w tym strategii i kreacji, w regionieEuropy Środkowo-Wschodniej, obejmującym następujące rynki: Polska ikraje Bałtyckie (Litwa, Łotwa, Estonia), Węgry i kraje EuropyŚrodkowo-Południowej (Czechy, Słowacja, Chorwacja, Słowenia), orazRumunia, Bułgaria i Bałkany (Serbia, Czarnogóra, Bośnia iHercegowina, Albania, Kosowo, Macedonia, Mołdawia).

- W ciągu ostatnich 8 lat kampanie Ariela zrealizowane przezpolski oddział Saatchi & Saatchi zdobyły 12 nagród na polskich(KTR) i europejskich (Cannes, Golden Drum) festiwalach reklamowych."Polska jest istotnym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej idlatego światowe koncerny często właśnie tutaj lokują centraleswoich działań na region. Warszawskie biuro Saatchi & Saatchi,które od kilku lat zajmuje się obsługą Ariela na naszym rynku terazbędzie centrum koordynacji działań reklamowych tej marki w regionieEuropy Środkowo-Wschodniej i będzie w tym zakresie współpracowałoze wszystkimi oddziałami agencji w regionie" - mówi MarekŻołędziowski, CEO agencji Saatchi & Saatchi.

Prowadzeniem i nadzorowaniem komunikacji w regionie zajmie sięJolanta Mazurek, Central Europe Account Director. W reklamiepracuje od 9 lat, w tym od 4 lat w Saatchi & Saatchi.

Jolanta Mazurek będzie bezpośrednio współpracowała z AleksandrąKoppą, która związana jest z Saatchi od 7 lat a od czerwca 2006pełni funkcję Central-Eastern Europe Regional Account Directora dlamarki Ariel. Aleksandra Koppa raportuje bezpośrednio do StephenaWahlena, CEEMEA Regional Directora, pracującego w Saatchi &Saatchi Paris i odpowiedzialnego za komunikację Ariela na rynkacheuropejskich i w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki.

Zespół dedykowany w polskiej agencji do obsługi Ariela wregionie wzmocnią również Sylwia Jedyńska oraz Katarzyna Borucka,na stanowiskach Account Supervisor. Ponadto do teamu Arieladołączyła nowa osoba w Saatchi & Saatchi: Anna Galaszewska nastanowisko Account Executive. W ramach nowej struktury hubuplanowane jest zatrudnienie jeszcze jednej osoby na podobnymstanowisku. Pomysłami kreatywnymi dla hubu Ariela zajmie się teamkreatywny Johan Pasternak, Art Director i Natalia Pryzowicz,Copywriter, przez ostatnie 2 lata zatrudnieni w MatherCommunications i Soho Square. Do zespołu obsługującego markę Arielw regionie dołączyła również Dominika Blachnicka na stanowiskuStrategic Plannera, wcześniej związana z instytutem badawczymSMG/KRC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ariel stawia na polski oddział Saatchi & Saatchi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl