Arkadiusz Legoń head of concept&digital w V&P

Arkadiusz Legoń wzmocnił zespół agencji marketingu zintegrowanego V&P, w której będzie zarządzał działami strategii, kreacji oraz nowych mediów. Przez ostatnich osiem lat pracował w agencji GoldenSubmarine.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Arkadiusz Legoń head of concept&digital w V&P
Arkadiusz Legoń

W V&P Arkadiusz Legoń pełni funkcję head of concept&digital. Jest to nowo utworzone stanowisko, które ma umożliwić integrację koncepcji strategiczno-kreatywnych z możliwościami działu digital, który staje się kolejnym filarem agencji.  

W ten sposób agencja chce konsekwentnie rozwijać swoje struktury i kompetencje marketingu interaktywnego, w ramach których oferuje swoim klientom możliwość działań w mediach społecznościowych, planowanie i realizowanie kampanii oraz produkcji video online.

Poprzednio Arkadiusz Legoń przez ponad osiem lat pracował w agencji GoldenSubmarine, był tam dyrektorem ds. strategii. Z branżą marketingową związany jest od 16 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w sieciowej agencji marketingu zintegrowanego Tequila Polska.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych