SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Majewski dyrektorem rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”

Arkadiusz Majewski dołączył do zespołu Agory, gdzie objął stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”. To nowo utworzone stanowisko w spółce.

Do jego zadań należy nadzór dystrybucji i sprzedaży papierowych oraz cyfrowych wydań „Gazety Wyborczej”. Zajmie się także budowaniem nowych kanałów dystrybucji „GW” oraz promocją sprzedaży w tych kanałach.

Arkadiusz Majewski z Agorą związany jest od kwietnia 2015 roku. Do tej pory był krajowym kierownikiem sprzedaży „Gazety Wyborczej” i jej marek. Poprzednio w latach 2004-2015 pracował w Grupie Żywiec, m.in. jako kierownik ds. sieci regionalnych i kierownik ds. rozwoju detalu własnego. W przeszłości był związany z firmami Pharma C Food, Sante i Chłodnia Mazowsze.

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 150 640 egz.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Majewski dyrektorem rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Biorąc pod uwagę wyniki sprzedaży GW oraz, nomen omen, rozwój technologii, znanej jako net i smartfon, to jest to chyba - z całym należnym szacunkiem dla każdej osoby - nie tyle dyrektor rozwoju, co zwoju.
odpowiedź
User
Były_GW
Z trendem się nie walczy.

Musieliby stworzyć machinę czasu i wrócić do źródeł ale bez tych, którzy grają tam dziś pierwsze skrzypce w strukturach redakcyjnych.

odpowiedź
User
Henryk z Wągrowca.
Żal mi tego pana. Powierzono mu niewykonalne zadanie. Będzie mnóstwo zebrań, korporacyjnego mantrowania, prezentacji super pomysłów na zwiększenie sprzedaży po czym za pół roku w WM znowu pojawi się tytuł "GW z największym spadkiem wśród dzienników"
odpowiedź