Arkadiusz Seidler nowym prezesem Audioteki

Rada Nadzorcza Audioteki powierzyła funkcję prezesa zarządu Arkadiuszowi Seidlerowi, członkowi zarządu. Poprzednio spółką od 2008 do sierpnia 2020 roku kierował jej założyciel Marcin Beme.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Arkadiusz Seidler od grudnia ubiegłego roku jest prezesem zarządu spółki zależnej Audioteka CZ w Czechach, w marcu 2021 został członkiem zarządu spółki zależnej Audioteka LT na Litwie. W Audiotece pracuje od 2015 roku. Przed objęciem fotela prezesa firmy, jako chief content officer zarządzał pracami działów contentu i produkcji.

Od ponad roku Audioteka zarządzana była przez dwóch doświadczonych członków zarządu, ale bez wskazania funkcji prezesa. Przez ten czas przyglądaliśmy się jak zespół ten wypracowywał bardzo dobrą wieloletnią strategię rozwoju Audioteki i co więcej – obecnie skutecznie ją realizuje, osiągając założone cele, potwierdzone najlepszymi w historii spółki wynikami finansowymi. Wypracowana strategia określa content, czyli atrakcyjną bibliotekę pozycji do słuchania w Audiotece – jako najważniejszą wartość dla użytkowników naszej aplikacji. A ponieważ to właśnie Arkadiusz Seidler był od lat i jest liderem tego obszaru, uznaliśmy, że powierzenie mu funkcji Prezesa Zarządu spółki jest właściwą decyzją - uzasadnia decyzję Zygmunt Grajkowski, partner zarządzający w będącym akcjonariuszem spółki funduszu Giza Polish Ventures i przewodniczący rady nadzorczej Audioteki.

Seidler za Bemego prezesem Audioteki

Arkadiusz Seidler w branży publishing & media pracuje od ponad 20 lat, większość czasu zajmując stanowiska menedżerskie wysokiego szczebla, a ostatnie 5 lat – członka zarządu. Do Audioteki dołączył w 2015 r. by początkowo jako head of content stworzyć od podstaw dział zajmujący się relacjami biznesowymi z wydawcami.

- Audioteka, do której dołączyłem w 2015 roku, przypominała startup i biznesowo była w zupełnie innym miejscu niż obecnie. W ciągu ostatnich lat w firmie zaszło wiele kluczowych zmian – począwszy od oferty, gdzie dominujący model sprzedaży „a’la carte” ustąpił najpierw subskrypcji kredytowej, a następnie subskrypcji streamingowej „All You Can Eat”, poprzez model produkcji treści, gdzie obecnie nie jesteśmy uzależnieni od oferty książkowej, a treści audio kształtujemy elastycznie pod potrzeby słuchaczy, aż po strukturę organizacyjną, która po ostatnich zmianach pozwala nam efektywnie pozyskiwać treści, produkować je i sprzedawać. W ostatnim okresie staliśmy się sprawnie działającą, dojrzałą i elastyczną organizacją - komentuje nominację Arkadiusz Seidler, nowy prezes zarządu Audioteki.

Od końca 2020 r. do sierpnia br. zarząd Audioteki funkcjonował w dwuosobowym składzie. Obok Arkadiusza Seidlera, funkcję członka zarządu – dyrektora finansowego spółki - pełnił Rafał Bugalski, któremu rada nadzorcza powierzyła funkcję wiceprezesa.

Rafał Bugalski zarządza całym obszarem finansowo – ekonomicznym, w tym kontrolingiem zarządczym oraz bardzo zaawansowanym technologicznie, systemem Business Inteligence Spółki. Dodatkowo zasiada w zarządzie Audioteki LT na Litwie, oraz jest członkiem rady nadzorczej w Audiotece TR w Turcji.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami