ARRS Effectica dla Purmo

Eksperci polecają Purmo - to hasło nowej kampanii reklamowej europejskiego i polskiego lidera grzejników

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampanię opracowała największa wrocławska agencja ARRS Effectica - specjalizująca się w branży inwestycyjno - budowlanej, której koncern Rettig Heating po rocznej przerwie powierzył  kompleksową obsługę marki  Purmo. 

ARRS Effectica - nieprzerwanie od czterech lat pod kierownictwem Grzegorza Emanowicza ( marketing services director)  prowadzi również program promocyjno - motywacyjny  "Purmo Ekspert" - największy program tego typu w branży.

Celem nowej kampanii jest umocnienie marki Purmo jako lidera  rynku, którego produkty: grzejniki płytowe, grzejniki łazienkowe i systemy ogrzewania podłogowego ze względu na swoje walory techniczne i estetyczne są najczęściej polecane przez branżowych ekspertów: instalatorów, projektantów, architektów wnętrz i sprzedawców. Stworzony przez zespół kreatywny ARRS Effectica w składzie Mirosław Bogusławski (creative director), Norbert Pęcherski (copywriter) oraz Krzysztof Cichocki (art director)  łatwo rozpoznawalny layout, jest powrotem  do kolorystyki charakterystycznej od lat dla marki Purmo. Kampania obejmuje media ogólnopolskie oraz pisma branżowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Justyna Szafran - Dziewięcka ( media director), nad całością projektu czuwa Marta Heinze - Okońska, client service director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?