Arskom dla Budimeksu

Agencja marketingu sportowego Arskom odpowiada za komunikację programu firmy Budimex dotyczącego bezpieczeństwa dzieci na drogach "Hello ICE".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Arskom dla Budimeksu

Główną osią akcji "Hello ICE" jest interaktywna mapa niebezpiecznych miejsc, na której każdy może oznaczyć niebezpieczne miejsce w drodze do i ze szkoły. Akcja społeczna skierowana jest do dzieci, rodziców i nauczycieli.

Budimex opracował również scenariusze lekcji o tematyce bezpieczeństwa dla nauczycieli nauczania początkowego. Bohaterem akcji jest tygrys Budi, który będzie animował i edukował dzieci w kwestii zasad ruchu drogowego.

Sebastian Mila ambasadorem "Hello ICE"

Finałem programu "Hello ICE" będzie organizacja w jednej ze szkół miasteczka bezpieczeństwa z udziałem ambasadora programu – byłego reprezentanta Polski w piłce nożnej, Sebastiana Mili. Na zakończenie programu, Budimex przekaże rekomendacje władzom samorządowym uwzględniając poprawę bezpieczeństwa w pobliżu szkół.

W Arskom za prowadzenie projektu odpowiadają Klaudia Mękal oraz Joanna Ciastek. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację akcji do końca grudnia. To drugi projekt realizowany na zlecenie tego klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style