SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ART.&PR zajmie się ochroną wizerunku branży drobiarskiej

Agencja ART.&PR została wybrana przez Krajową Radę Drobiarstwa do realizacji działań, które mają się przyczynić do ochrony wizerunku polskiej branży drobiarskiej.

Krajowa Rada Drobiarstwa w połowie stycznia br. zaprosiła agencje do składania ofert z propozycją takich działań. Zgłosiło się siedemnaście firm - nazw tych, które nie otrzymały tego zlecenia, nie podano.

ART.&PR ma poprzez realizowane działania doprowadzić do znacznej redukcji "nierzetelnych, krzywdzących" dla branży drobiarskiej publikacji w mediach. Do zadań agencji należeć będzie m.in. stałe monitorowanie i skuteczne prostowanie nierzetelnych doniesień medialnych na temat branży drobiarskiej, poprawa systemu komunikacji wewnątrz branży pozwalająca na system szybkiego powiadamiania i dyskutowania rozwiązań, aby zapobiec potencjalnemu kryzysowi medialnemu. Działania te będą realizowane w prasie (głównie w tabloidach i magazynach), telewizji (programy kulinarne i interwencyjne) oraz w internecie.

ART.&PR będzie pracować dla Krajowej Rady Drobiarstwa do połowy lutego 2016 roku. Na zaplanowane działania Rada przeznaczy 300 tys. zł brutto, z tego 160 tys. zł na całoroczną obsługę agencji, a 140 tys. zł - na akcje specjalne i koszty obsługi prawnej.

Dołącz do dyskusji: ART.&PR zajmie się ochroną wizerunku branży drobiarskiej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Morning
Jak się ma art do drobiarstwa? Aaaa sztuka mięsa :)
odpowiedź