Artegence ponownie dla Gorącego Kubka

Pod koniec stycznia ruszyła zimowa edycja kampanii "Tego mi trzeba"dla marki Knorr Gorący Kubek. Agencja interaktywna Artegence już poraz czwarty odpowiedzialna jest za całość działań dla marki winternecie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Artegence zbudowała wirtualny Dom GorącegoKubka. Pod adresem www.tegomitrzeba.pl można gozwiedzić i spróbować swoich sił w grze online. Dzięki zdobytympunktom internauci mają możliwość wygrać codziennie 5 bonów nazakupy w Empiku o wartości 50 zł oraz 15 termosów. Zbierającwskazówki pozostawione w pokojach i rozwiązując zadania rośnieszansa na jeden z 3 bonów o wartości 8 tys. zł na wymarzonywyjazd.

Celem kampanii jest przedstawienie produktu "Gorący Kubek" jakoidealnej, rozgrzewającej i zaspokajającej pierwszy głód przekąskina czas jesienno-zimowej aury.

Reklamy przygotowane przez Artegence pojawią się na portalachOnet.pl, Wp.pl, o2.pl, Gazeta.pl i nasza-klasa.pl oraz na wybranychserwisach zrzeszonych w sieciach Adnet, IDMnet i ARBOmedia.Kampania potrwa do końca lutego.

Za dobór powierzchni reklamowej odpowiada dom mediowyOmnicomMediaGroup.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję