Artresan: Działajmy. Przed nami druga połowa życia (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Artresan (USP Zdrowie). Przetarg na jej obsługę wygrała ostatnio agencja FCB Warsaw, a wraz z nią akcję przygotowały firmy Selfish 3 i Starcom.

km
km
Udostępnij artykuł:
Artresan: Działajmy. Przed nami druga połowa życia (wideo)

Kampania przebiega pod hasłem "Działajmy. Przed nami druga połowa życia”. Marka mierzy się w nim ze stereotypowym podejściem do funkcjonowania ludzi starszych w społeczeństwie, których aktywność fizyczna po przekroczeniu 50, a nawet 40 roku życia znacznie się ogranicza, bądź zamiera z powodu dolegliwości stawowych.

Kampanię rozpoczęła emisja 30-sekundowego spotu wprowadzającego na rynek nowy produkt - Artresan Efekt z opatentowanym składnikiem ApresFlex, który dzięki swoim naturalnym właściwościom ma wspierać prawidłowe funkcjonowanie stawów.

Spot wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"