SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Boruc ambasadorem akcji McDonald's

McDonald's inauguruje ogólnopolski program 'Dziecięca Eskorta'.

Jedenaścioro dzieci, laureatów konkursu plastycznego na temat „Moje piłkarskie marzenie” wyjedzie w nagrodę do Niemiec na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Dzieci towarzyszyć będą na stadionie w Dortmundzie polskim piłkarzom podczas prezentacji zespołów przed meczem Polska – Niemcy.

Organizowany przez McDonald’s program „Dziecięca Eskorta” to ogólnopolski konkurs plastyczny dla dzieci w wieku od 6 do 10 lat. Tematyka prac będzie nawiązywać do motywu przewodniego konkursu jakim jest „Moje piłkarskie marzenie”. Dzieci, których prace zostaną wyróżnione w ogólnopolskim finale imprezy, wyjadą w czerwcu br. w towarzystwie rodzica lub dorosłego opiekuna do Dortmundu na mecz Polska – Niemcy. Szczególną nagrodą będzie możliwość bezpośredniego uczestnictwa w wielkim piłkarskim widowisku – wyjście wraz z polskimi piłkarzami na prezentację zespołów.

Konkurs rozpoczyna się 16 marca i potrwa do 18 kwietnia 2006 roku. W tym czasie we wszystkich restauracjach McDonald's na terenie Polski będą dostępne formularze zgłoszeniowe do konkursu. Formularze dostępne będą również na stronie internetowej www.mcdonalds.pl. Prace konkursowe z naklejonym, wypełnionym formularzem można będzie składać w dowolnej restauracji McDonald's na terenie kraju, a także przesyłać pocztą lub przesyłką kurierską na wskazany adres.

Ocena prac plastycznych dzieci będzie przebiegała w dwóch etapach. Pierwsza faza będzie miała miejsce na poziomie restauracji – lokalne jury wybierze jedną najlepszą pracę spośród oddanych w danej restauracji. Wybrane 209 prac trafi do etapu drugiego, w którym oceniać je będzie jury pod przewodnictwem znanego rysownika Henryka Sawki. Jedenastka laureatów głównych nagród ogłoszona zostanie podczas sportowego pikniku rodzinnego 14 maja 2006 roku w Warszawie. Na tę imprezę organizatorzy zaproszą wszystkich finalistów. W obu etapach konkursu przy wyborze zwycięskich prac brana będzie pod uwagę oryginalność zinterpretowania tematu, a także warsztat plastyczny adekwatny do wieku małego twórcy.

- McDonald's Polska od początku działalności angażuje się w projekty związane z możliwością dostarczania dzieciom wyjątkowych, fajnych wrażeń – mówi Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonald’s Polska. – Cieszymy się, że z okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej Niemcy 2006 najmłodsi w całej Polsce będą mieli szansę wyjazdu na tak wielką imprezę i doświadczenia emocji wyjścia z gwiazdami piłki nożnej na murawę stadionu.

Ambasadorem i sportowcem wspierającym program „Dziecięca Eskorta” jest Artur Boruc, znakomity bramkarz reprezentacji Polski i lidera szkockiej Premier League Celtic Glasgow. – Od kiedy gram w piłkę nożną moim marzeniem jest występ w reprezentacji Polski podczas Mistrzostw Świata. Obecnie jestem bliski realizacji tego celu – mówi Artur Boruc. – Cieszę się, że mogę swoim wizerunkiem wspierać przedsięwzięcie, dzięki któremu jedenaścioro polskich dzieci uczestniczyć będzie w tak wspaniałym sportowym spektaklu jakim są Mistrzostwa.

W różnych krajach realizowany przez McDonald’s program „Dziecięca Eskorta” wspierają światowe gwiazdy piłki nożnej. W Niemczech partnerem programu jest kapitan niemieckiej drużyny reprezentacyjnej, znakomity piłkarz Michael Ballack, w Argentynie Lionel Messi, w Stanach Zjednoczonych Kikin Fonseca, a w Anglii legenda Mistrzostw Świata z 1966 roku - Sir Geoff Hurst.

Program „Dziecięca Eskorta” został zainicjowany w 2002 roku podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Japonii i Korei. W bieżącym roku McDonald’s Polska dołącza do 35 krajów, w których realizowana będzie ta inicjatywa. Poza Polską do programu przyłączyły się m.in. Wielka Brytania, Francja, Ukraina, Meksyk, Japonia, Republika Południowej Afryki i Stany Zjednoczone.

Realizacja programu w Polsce wsparta będzie kampanią reklamową. Spoty reklamowe z udziałem Artura Boruca emitowane będą w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4, Tele5, TVP3, TV Puls, Discovery&Animal Planet, 4fun.tv, Polsat Sport, Cartoon Network, Fox Kids, Fox Kids Play i Zig Zag. Reklamy prasowe programu ukażą się w licznych tytułach prasowych.

Dołącz do dyskusji: Artur Boruc ambasadorem akcji McDonald's

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl