Artur Chmielewski: z Multikina do wydawnictwa Kukbuk

Artur Chmielewski objął nowo utworzone stanowisko marketing & promotion managera w wydawnictwie Kukbuk. Wcześniej pracował w Multikinie.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Do obowiązków Chmielewskiego należy koordynacja działań marketingowych, obsługa projektów specjalnych oraz wsparcie działu sprzedaży. Zajmie się również pozyskiwaniem sponsorów do akcji niestandardowych.

Przed przejściem do wydawnictwa Kukbuk Artur Chmielewski był przez siedem lat związany z siecią Multikino, w której pełnił funkcje kierownika działu sprzedaży specjalnej i sponsoringu oraz kierownika projektu w dziale projektów specjalnych. Do jego zadań należało przygotowywanie projektów do realizacji.

Wydawnictwo wydaje dwumiesięcznik „Kukbuk” o profilu kulinarno-lifestylowym. W magazynie pojawiają się m.in. przepisy kulinarne i informacje kulturalne. Współpracuje z nim wielu kucharzy i blogerów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"