SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Karczykowski w zarządzie Plej, odpowiada za digital

Artur Karczykowski objął funkcję digital partnera i członka zarządu w agencji marketingu zintegrowanego Plej. Wcześniej pracował m.in. w The Digitals i Optimusie.

Artur KarczykowskiArticle

- Nawiązanie współpracy z Arturem jest efektem realizacji długofalowej strategii rozwoju agencji opierającej się na wzroście organicznym i sukcesywnym poszerzaniu kompetencji. Artur dołączył do zarządu agencji Plej jako partner odpowiedzialny za komunikację w mediach digitalowych. Będzie odpowiadał za rozwój zespołu digital oraz portfolio klientów obsługiwanych w tym zakresie - zapowiada Łukasz Gumowski, creative partner w Plej. - Plej już od kilku lat prowadzi działania związane z łączeniem świata digital z offline’em (shopper i event), natomiast podjęte przez nas aktualnie działania mają przynieść jeszcze więcej ciekawych rozwiązań - dodaje.

Karczykowski w połowie ub.r. objął funkcję dyrektora marketingu Mennicy Polskiej. Przedtem przez prawie 8 lat był związany z agencją marketingu internetowego The Digitals, której był założycielem i szefem (pod koniec 2013 roku firma została przejęta przez holding Mediacap). Wcześniej pracował m.in. w Optimusie i FFCreation.

Wraz z dołączeniem Artura Karczykowskiego w zarządzie Plej zachodzą dalsze zmiany. Łukasz Gumowski, który dotychczas zarządzał projektami internetowymi, objął funkcję creative directora. Będzie uczestniczył w pracach prowadzonych przez oba zespoły kreatywne, a także odpowiadał za dalsze poszerzanie kompetencji ATL-owych oraz działania new business i PR.

Z kolei Łukasz Ostaszewski przejmuje nadzór nad pracą działu client service, którym dotychczas zarządzał Łukasz Gumowski. Głównym zadaniem Ostaszewskiego będzie podnoszenie kompetencji działu, przede wszystkim w zakresie koordynacji kampanii zintegrowanych, ponadto nadal będzie odpowiadały za działania HR i employer branding. Natomiast Rafał Krawczuk niezmiennie pozostaje odpowiedzialny za zarządzanie działem eventów oraz za finanse.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Artur Karczykowski w zarządzie Plej, odpowiada za digital

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Rekord świata w nagromadzeniu bełkotu: "digital partnera, wzroście organicznym, mediach digitalowych, zespołu digital, digital z offline’em (shopper i event), creative directora, kompetencji ATL-owych oraz działania new business i PR, działu client service, działania HR i employer branding, działem eventów."
odpowiedź