ASAP&ASAP Communication dla marki Faktoria

Faktoria, firma działająca na rynku finansowania faktur dla małych i średnich firm, nawiązała współpracę z agencją ASAP&ASAP Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja zajmie się strategią komunikacji marki Faktoria oraz kreacją i produkcją materiałów digital. Zespół będzie budować wizerunek klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Faktoria należy do Grupy Kapitałowej Nest Bank. Celem współpracy start-upu oraz Nest Banku jest poszerzenie usług dla klienta biznesowego z sektora MŚP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem