SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ASAP&ASAP pracuje dla marki Hey Clay

Do grona klientów agencji ASAP&ASAP dołączyła marka masy plastycznej Hey Clay, dystrybuowana w Polsce przez TM Toys.

Article

ASAP&ASAP przygotowała strategię digital - zajmie się obsługą mediów społecznościowych, produkcją contentu foto i video, moderacją oraz zakupem mediów, w tym działaniami sprzedażowymi w e-sklepach oraz na platformie Allegro.

Działania rozpoczęły się w sierpniu. Umowa na obsługę podpisana została na rok, ale strony nie wykluczają przedłużenia współpracy.

Marka Hey Clay to już drugi brand z portfolio TM TOYS, którego częściową obsługą zajmie się ASAP&ASAP - w 2020 roku agencja przygotowała koncepcję i wyprodukowała spot telewizyjny oraz materiały do komunikacji digital dla marki Fru Blu.

Hey Clay to plastyczna masa piankowa, która otrzymała w 2020 roku tytuł Zabawki Roku.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ASAP&ASAP pracuje dla marki Hey Clay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl