SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Asunto Group z nowym logo

Firma Asunto Group, zajmująca się dystrybucją produktów żywnościowych Best Bakery i Lilly Planet, od początku grudnia posługuje się nowym logotypem. Zaprojektowała go wspólnie z agencją reklamową Sail.

Nowe logo Asunto Group poprzez swoją czerwoną kolorystykę ma odzwierciedlać siłę, energię i pasję, z jaką działa firma. Przedsiębiorstwo przekonuje, że nowy znak jest bardziej dynamiczny i nowoczesny niż poprzedni.

Rebranding ma też podkreślać otwarcie Asunto Group na nowe trendy komunikacji oraz innowacyjny charakter jej produktów .

Nowy logotyp został zaprojektowany we współpracy z agencją reklamową Sail.

Dołącz do dyskusji: Asunto Group z nowym logo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek Reklama
W końcu profesjonalne logo i dobre skojarzenia ! Powodzenia Asunto !
odpowiedź
User
Monika
super, fajne i dynamiczne!
odpowiedź