SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

At Media rusza na podbój regionów

Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media uruchomił projekt sprzedaży regionalnej. Szefem nowopowstałego zespołu przedstawicieli regionalnych spółki został Remigiusz Barczyński, który objął stanowisko regional sales managera.

At Media rusza na podbój regionów

Celem zespołu jest obsługa klientów reklamowych w regionach i budowanie tam świadomości marki At Media. Oferta spółki skierowana jest do klientów biznesowych, instytucjonalnych oraz samorządowych.

Na razie At Media zatrudniło przedstawicieli regionalnych we Wrocławiu i Poznaniu, którzy odpowiadać będą za działania sprzedażowe na zachodzie Polski. W planach jest pojawienie się kolejnych przedstawicieli w innych regionach, ale ich liczba zależeć będzie od tego, jak projekt się będzie rozwijać.

Remigiusz Barczyński pracował wcześniej w biurze teklamy TVN w strukturach regionalnych, gdzie odpowiadał za wprowadzenie na rynek projektu skierowanego do klientów sektora publicznego i samorządowego. W przeszłości zatrudniony był też w Valkea Media, gdzie pracował m.in. jako sales manager.

Do zespołu At Media dołączył też Piotr Jaremek, który rozpoczął pracę na nowoutworzonym stanowisku sales executive w zespole Marty Wiercińskiej. Jaremek pracował wcześniej w działach sprzedaży TV Puls, Agory, TVN i Eniro Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: At Media rusza na podbój regionów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl