SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Atak robotów w reklamie Total Quartz

Ruszyła kampania reklamowa olejów silnikowych Total Quartz z formułą Age Resistance Technology.

Główną osią kampanii jest spot reklamowy, który pokazuje roboty atakujące samochody.

Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych (TVN, TVP, TVN Turbo, Polsat), serwisach VoD oraz mediach społecznościowych (Instagram, YouTube oraz Facebook).

Kampania potrwa do 31 października br.

- Chcieliśmy, aby przekaz reklamowy korespondował z zaawansowaniem technologicznym naszych produktów, dlatego w produkcji spotu wykorzystaliśmy nowoczesne techniki modelowania postaci oraz ich animacji. Dzięki temu reklama jest spójna w warstwie komunikacyjnej, atrakcyjna wizualnie i w przystępny sposób oddaje przewagę oleju Quartz z formułą ART – mówi Ewa Kalinowska, dyrektor marketingu i badań rynkowych w Total Polska.

Firma nie podaje, z jakimi agencjami współpracowała przy tworzeniu spotu i kampanii.

Dołącz do dyskusji: Atak robotów w reklamie Total Quartz

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olejowa
Co za tytuł? Jaki atak na samochody. Ona za olejem przecież...
odpowiedź