SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Žatecký w kampanii zaprasza na „Chmielowe Mistrzostwa Świata” (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki piwa Žatecký Světlý Ležák (Carlsberg Polska) pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. Kampanię przygotowały agencje Brainbox, Papaya i Initiative.

Article

W nowych spotach marki, których akcja dzieje się w miasteczku Žatec, drużyna Žateckiego Chmielu bierze udział w Chmielowych Mistrzostwach Świata. Obserwujemy rywalizację w dwóch konkurencjach: za najlepszy smak oraz najlepiej zbalansowany smak. Pierwsza konkurencja przypomina curling w wersji z kuflem piwa. W drugiej zawodnicy z różnych krajów spacerują po linie z tacą butelek z piwem, utrzymując równowagę. W każdym spocie wygraną dla Drużyny Žateckiego Chmielu jest chmielowy puchar.

- W nowych spotach utrzymujemy najważniejsze elementy pozycjonowania marki tj. żatecky chmiel, lokalność, humor, czeskie pochodzenie i wspólnotę. Myślę, że udało nam się też uchwycić atmosferę zatrzymania w czasie i spokojnego, radosnego życia w otoczeniu chmielu, na polach którego odbywają się sportowe konkurencje. Całości dopełnia retro charakter spotów oraz muzyka - mówi Aleksandra Niemczyk-Kulczyńska, brand manager Žatecky. - Chmielowe Mistrzostwa Świata odbywają się w duchu fair play i poczuciu wspólnoty, ponieważ bez względu na konkurencję chodzi o wspólne spędzanie czasu i dobrą zabawę - dodaje.

Nowe 30-sekundowe spoty  były nagrywane w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Reklamy są emitowane w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Za ich kreację odpowiada agencja Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Žatecký w kampanii zaprasza na „Chmielowe Mistrzostwa Świata” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl