SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ATM Grupa produkuje nowy teleturniej dla TV4

Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 4 maja. Oparte na brytyjskim formacie 'Przetrwanie' będzie nadawane pięć razy w tygodniu.

Jest to format brytyjski, a oryginalna nazwa to „Perseverance”. Do końca roku ATM Grupa wyprodukuje około 100 odcinków.

„Przetrwanie” to show w szybkim tempie prowadzony w formie quizu, w którym naprzeciw siebie staje sześciu zawodników, ale tylko jeden dostanie możliwość gry o nagrodę w wysokości 12.000 zł. Na program składają się cztery samodzielne rundy, które doprowadzą jednego z zawodników do finału. Teleturniej poprowadzi Paweł Orleański.

„Jest to kolejne zlecenie dla ATM Grupy od TV4, co potwierdza jakość naszych usług. Wierzymy, że format ten sprawdzi się, a przy założeniu wysokiej oglądalności możemy planować realizację na kolejnych kilka lat, tak jak w przypadku teleturnieju Daję Słowo. Mamy wysoką powtarzalność w zakresie produkcji teleturniejów, co umacnia naszą pozycję w tym segmencie i zwiększa przewidywalność naszych wyników finansowych. Należy podkreślić, że wszystkie realizowane przez nas teleturnieje odniosły duży sukces pod względem oglądalności, a licencje do dwóch z nich - jako jedynemu polskiemu producentowi - udało się sprzedać za granicę.” – mówi Dorota Michalak-Kurzewska, wiceprezes ATM Grupa.

Zasady teleturnieju polegają na tym, że gracze muszą wsłuchiwać się w pytania zadawane ich przeciwnikom oraz zapamiętywać odpowiedzi – te same pytania usłyszą bowiem w kolejnych rundach i znajomość poprawnych lub błędnych odpowiedzi pomoże im przetrwać. W rundzie pierwszej – 6 zawodników usłyszy 24 pytania różnej trudności z wariantami odpowiedzi. Pod koniec rundy, dwóch zawodników z najsłabszym wynikiem zostanie wyeliminowanych. W rundzie drugiej – pozostała czwórka usłyszy raz jeszcze pytania z rundy pierwszej, lecz w innej kolejności. Ponownie, gracz z najsłabszym wynikiem pod koniec zostanie odesłany do domu. W rundzie trzeciej gra przybiera na tempie. Zawodnik musi zgłosić się do odpowiedzi na pytanie, ale musi być ostrożny – każda nieprawidłowa odpowiedź przywraca jego wynik do zera. Zawodnicy muszą wykazać się szybkością, pewnością siebie oraz dokładnością. Następna runda to pojedynek, w którym dwaj najlepsi zawodnicy odpowiadają na nowy zestaw pytań. Zawodnicy na przemian wybierają kategorie (każdy po trzy), w których znajdują się po cztery pytania. Następnie odpowiadają na 12 wybranych sobie w ten sposób pytań. I znowu błędna odpowiedź zeruje ich stan konta. Zawodnik z najwyższym wynikiem pod koniec rundy awansuje do finału. W finale każda prawidłowa odpowiedź warta jest 500zł. Zawodnik odpowiadać będzie na 24 pytania zadane w czasie pojedynku (w sześciu kategoriach), tym razem jednak nie będzie już miał żadnych wariantów odpowiedzi. W finale gracz może wybrać sobie kolejność kategorii, z której będą mu zadawane pytania. Następnie zawodnik ma 90 sekund aby ułożyć łańcuch poprawnych odpowiedzi, jednakże każda błędna odpowiedź wyzeruje mu stan punktów, a co za tym idzie – również pieniędzy. Aby zwyciężyć w Przetrwaniu należy wykazać się wiedzą, szybkością oraz dobrą pamięcią – czytamy w komunikacie.

ATM Grupa jest liderem rynku produkcji telewizyjnej wśród producentów niezależnych. Wartość rynku producenckiego w Polsce szacowana jest na 500 mln zł rocznie. ATM ocenia, że jej udział rynkowy sięga 15%, co plasuje firmę na pozycji niekwestionowanego lidera. W 2005 roku spółka uzyskała przychody w wysokości 72,68 mln zł, co oznacza wzrost o 38% w stosunku do roku ubiegłego. O 33% zwiększył się także zysk netto (z 8,87 mln zł w 2004 roku do 11,81 mln zł w 2005). Tym samym już rok wcześniej Grupa ATM zrealizowała prognozy finansowe zakładane przez analityków na rok 2006.

Dołącz do dyskusji: ATM Grupa produkuje nowy teleturniej dla TV4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl