SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Atmedia w lipcu z wyższymi cenami w prime-time

Ruszyła sprzedaż kampanii na lipiec w reprezentowanych przez Atmedia kanałach. Spoty w prime-time w porównaniu do lipca ub.r. kosztują o 4 proc. drożej, a w off-peak są o 3 proc. tańsze.

Cena 1 GRP w ofercie presales wynosi 1500 zł dla pasm off-peak (spadek o 3 proc. w stosunku do lipca ub.r.), a 2100 zł (wzrost o 4 proc.) dla pasm prime-time. Średni koszt dotarcia będzie utrzymany na poziomie ubiegłorocznego.

Oferta Atmedia obejmuje 45 kanałów telewizyjnych oraz 34 strony internetowe (m.in. serwisy niektórych z tych stacji).

Dołącz do dyskusji: Atmedia w lipcu z wyższymi cenami w prime-time

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl