SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aude rozszerzyło współpracę z Biedronką

Wydawnictwo Aude przygotowało dla spółki Jeronimo MartinsDystrybucja, właściciela sieci sklepów Biedronka, broszurędotyczącą programu CSR "Biedronka. Dobre życie".

Celem broszury (wydaną ją już po raz czwarty) jest pokazaniedziałań prowadzonych przez sieć sklepów w zakresieOdpowiedzialności Społecznej Biznesu. Wydrukowana została ona wponad milionowym nakładzie egzemplarzy i będzie ona dodatkiem donajwiększych ogólnopolskich dzienników.

Aude od dwóch lat wydaje dla JMD Dystrybucja magazyn wewnętrzny"Nasza Biedronka".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aude rozszerzyło współpracę z Biedronką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl