SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Audi otworzyło wirtualny salon w Warszawie

Marka Audi (jej importerem w Polsce jest Volkswagen Group Polska) otworzyła swój wirtualny salon samochodowy przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie. Realizuje w nim cyfrową koncepcję sprzedaży samochodów.  To pierwsza tego rodzaju placówka w Polsce.

Warszawa jest kolejnym po Londynie, Paryżu, Berlinie, Pekinie, Istambule i Moskwie miastem, w którym Audi ,otworzyło ekskluzywny salon Audi City.

Jak podaje importer "Audi City wyznacza kierunek, jak w przyszłości będzie wyglądał proces sprzedaży samochodów segmentu premium".

- Ten istniejący w rzeczywistości, a mimo to wirtualny salon, prezentuje w cyfrowej formie całą paletę modelową marki, a dodatkowo zapewnia osobistego doradcę i indywidualną obsługę. Koncepcja salonu łączy zalety tradycyjnej sprzedaży z całą gamą cyfrowych innowacji - podano w komunikacie.

- Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu segmentu premium. Dziewięciu na dziesięć klientów chcących dziś kupić nowe auto najpierw zasięga informacji o nim w internecie - mówi Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi w Polsce. Dodaje, że oceny produktów i marek w sieciach społecznościowych, są dziś jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość są właściwie nieograniczone.

Audi City przy Placu Trzech Krzyży

Warszawski salon Audi City przy Placu Trzech Krzyży zajmuje dwa piętra o łącznej powierzchni 530 m.kw. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge, w których zamontowano ekrany o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci mogą skonfigurować samochód. Na ekranach wyświetli się wtedy prawie identyczny z rzeczywistym obraz Audi.

W warszawskim salonie Audi City istnieje również możliwość obejrzenia realnego samochodu marki Audi.

Zarządzaniem Audi City zajmie się Porsche Inter Auto – spółka prowadząca dwa salony Audi w Warszawie – Porsche Połczyńska i Audi Centrum Warszawa Okęcie.

Dołącz do dyskusji: Audi otworzyło wirtualny salon w Warszawie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl