Audio i wideo: Grupa Wirtualna Polska bliżej Onetu i RASP, w górę Grupa Interia.pl i Fakt.pl - w dół Gazeta.tv (TOP 10)

Grupa Wirtualna Polska po przejęciu Open.fm osiągnęła duży wzrost korzystania z treści audio i wideo, zbliżając się do liderującej pod tym względem Grupy Onet-RASP, która zanotowała - podobnie jak Grupa Gazeta.pl - spore spadki w skali miesiąca.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W czerwcu br. na stronach Grupy Onet-RASP 6,43 mln użytkowników wykonało 128,29 mln krajowych odtworzeń treści audio i wideo, a każdy korzystał z nich przeciętnie przez 2 minuty i 10 sekund - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. W porównaniu z majem witryny straciły 284,4 tys. użytkowników i 22,33 mln odtworzeń krajowych (to 4,2 proc. i 14,8 proc w górę).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-czerwcu-2015-roku ##

Duży wzrost osiągnęła natomiast Grupa Wirtualna Polska, po tym jak pod koniec maja kupiła serwis Open.fm, poprzednio należący do Grupy Allegro-GG. W skali miesiąca przy minimalnie niższej liczbie użytkowników (spadek o 7,9 tys., czyli 0,1 proc.) zyskała 23,34 mln odtworzeń krajowych (24,7 proc. w górę).

Grupa Gazeta.pl zanotowała o 154 tys. użytkowników i 5,94 mln odtworzeń krajowych mniej niż w maju (to 6,9 proc. i 18,8 proc. w dół), a Grupa Interia.pl - 471,7 tys. użytkowników i 2,86 mln odtworzeń więcej (31,5 proc. i 16 proc. w górę).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyhamowaly-wzrosty-portali-w-mobile-u-wirtualna-polska-coraz-blizej-allegro-gg-pudelek-pl-i-o2-pl-przed-gazeta-pl-top20 ##

Wśród poszczególnych serwisów liderem jest niezmiennie Onet.tv, który w czerwcu miał o 555,8 tys. użytkowników i 27,92 mln odtworzeń więcej niż WP.pl. W skali miesiąca oba serwisy zanotowały spore spadki: pierwszy o 444,8 tys. użytkowników i 22,13 mln odtworzeń krajowych (to 7,8 proc. i 18,4 proc. w dół), a drugi o 258,2 tys. użytkowników i 5,62 mln odtworzeń (5,2 proc. i 7,2 proc. w dół).

Zmalał też ruch na Gazeta.tv (o 159,9 tys. użytkowników i 5,8 mln odtworzeń krajowych), VoD.pl (o 45,4 tys. użytkowników i 1,09 mln odtworzeń), Czateria (o 1,3 mln odtworzeń) i Pudelek.tv (o 109,4 tys. użytkowników i 624,9 tys. odtworzeń).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gg-dominuje-wsrod-polskich-aplikacji-mobilnych-w-gore-czateria-gazeta-pl-live-i-pudelek-pl-top-10 ##

Wzrosty osiągnęły natomiast Open.fm (o 5,7 tys. użytkowników i 30,6 tys. odtworzeń krajowych), Fakt.pl (o 269,1 tys. użytkowników i 920,4 tys. odtworzeń) i WP.tv (o 100,6 tys. użytkowników i 245,5 tys. odtworzeń).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu