Audioteka w nowej odsłonie

Od początku lipca br. dostępna jest nowa odsłona strony internetowej Audioteki z odświeżonym intererfejsem. Serwis mocniej stawia również na swoje superprodukcje i audioseriale.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Audioteka w nowej odsłonie

Produkcje z udziałem znakomitych polskich aktorów i lektorów od dawna są znakiem rozpoznawczym Audioteki. Powstają zarówno na podstawie książkowych bestsellerów, jak i oryginalnych scenariuszy. Teraz superprodukcje i audioseriale są też lepiej wyeksponowane na stronie internetowej.

– Jeśli chcemy przebić “sufit” i sprawić, że po audiobooki będą sięgać – podobnie jak serie Netflixa, Maxa lub Prime – miliony Polaków, potrzebujemy zjednać ich sobie porywającymi produkcjami, w których usłyszeć można nawet ponad 100 głosów, wzbogaconych efektami dźwiękowymi. Dziś nasze główne rozważania dotyczą tego, jak polski rynek audiobooków przenieść z wartości pół miliona słuchaczy na poziom kilku milionów. Na rynkach rozwiniętych powyżej 10 proc. populacji ma aktywne subskrypcje audiobookowe, a nawet 50 proc. populacji internautów deklaruje odsłuch podcastów. Przed nami długa droga w Polsce, ale naszą autorską strategią chcemy dać impuls całemu rynkowi. Audiobooki na wiele głosów są wciągające i przystępne, nie tylko dla fanów książek – komentuje Michał Brański, CEO Audioteka Group.  

Nowa odsłona strony internetowej Audioteki

Odświeżony, rozbudowany interfejs strony głównej Audioteki pozwala w wygodny sposób poruszać się między katalogowymi nowościami i bestsellerami. Nowa odsłona strony umożliwia także eksplorowanie treści dostępnych w ramach subskrypcji Audioteka Klub, na co do tej pory pozwalała wyłącznie aplikacja mobilna. Od teraz można znaleźć tam pełen katalog Audioteki.

Istotną zmianą jest też wprowadzenie odtwarzacza, dzięki któremu użytkownicy mogą słuchać wybranej przez siebie produkcji z poziomu przeglądarki, a po jej wstrzymaniu kontynuować odtwarzanie w aplikacji mobilnej.

- Za nami intensywne miesiące pracy. Nowa odsłona serwisu Audioteki to przede wszystkim staranna odpowiedź na pytania i prośby naszych użytkowników, którzy stale motywują nas do podnoszenia poziomu naszych produktów - mówi Zofia Szustak, head of audio product w Audiotece.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Allegro nagrodzi menedżerów. Skupiło akcje za prawie 150 mln zł

Allegro nagrodzi menedżerów. Skupiło akcje za prawie 150 mln zł

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama