Audytel wygrywa konkurs na wycenę częstotliwości dla TTV i PoloTV. Był jedynym kandydatem

Firma Audytel zwyciężyła w zorganizowanym przez UKE konkursie na wycenę częstotliwości radiowych przeznaczonych dla stacji TTV oraz PoloTV. Audytel był jedynym podmiotem chętnym do podjęcia się tego zlecenia. Ocena wartości częstotliwości jest konieczna dla przedłużenia rezerwacji dla TTV i PoloTV.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

TTV to nadawca należący do Stavka (spółki zależnej od TVN Discovery), z kolei PoloTV jest własnością należącej do Grupy Cyfrowego Polsatu firmy Lemon Records.

Audytel wygrywa przetarg

1 grudnia 2020 r. Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) ogłosił konkurs na biegłego, który miałby dokonać rynkowej wyceny częstotliwości radiowych w ramach platformy MUX1, z których korzystają stacje TTV oraz PoloTV.

Ekspertyza jest konieczna ze względu na to, że obu nadawcom w lutym 2021 r. kończą się terminy rezerwacji częstotliwości. Stacje korzystały z obecnych przydziałów od 2011 r., jednak do tej pory za nie nie płaciły, w związku z tym UKE podjął decyzję o wskazaniu podmiotu, który dokona oszacowania ich wartości, aby możliwe było przedłużenie rezerwacji.

Okazało się, że jedynym kandydatem który stanął do konkursu UKE był Audytel, i właśnie ta firma została wskazana przez operatora. W komunikacie UKE informuje, że przyznał Audytelowi 100 punktów w ramach procedury konkursowej, zarówno pod względem warunków finansowych, jak i doświadczenia na rynku. Jednak to, jakie pieniądze za wycenę częstotliwości otrzyma Audytel pozostaje tajemnicą, zaś koszty wyceny mają ponieść TTV oraz PoloTV.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta