„Auto na minuty” - Express reklamuje usługę Traficar (wideo)

Firma Express wprowadziła na rynek nową markę - Traficar, która oferuje usługę wynajmu samochodów na minuty. Promująca ją kampania pod hasłem „Auto na minuty” została przygotowana przez agencje Walk i Kalicinscy.com.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Express to wypożyczalnia samochodów licząca z 7 tys. pojazdów, oferująca usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom. Do tej pory firma oferowała usługi w pełnym spektrum czasowym od tradycyjnego rent a car-u, poprzez wynajem średnioterminowy, aż po kontrakty kilkuletnie i obsługę flotową pojazdów. Teraz wprowadziła na rynek nową markę – Traficar, dzięki której konsumenci, za pomocą smartfona, będą mogli wynająć samochód nawet na kilka minut. System wynajmu jest w pełni zautomatyzowany i odbywa się za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Kampania wprowadzająca markę na rynek pt. „Auto na minuty” skupia się przede wszystkim na przeciwstawieniu zalet korzystania z Traficar z wadami posiadania samochodu na stałe. Podkreślono w niej m.in., że klienci nie muszą płacić za ubezpieczenie czy serwisowanie auta, a mogą z niego korzystać tylko wtedy, kiedy go potrzebują. W kreacjach wyrażają to hasła: „Nie mam auta, kiedy trzeba płacić za serwis i ubezpieczenie. Mam auto, kiedy spieszę się na spotkanie na drugim końcu miasta”,  „Mam auto, kiedy jadę na imprezę, ale nie mam go, kiedy z niej wracam” czy „Mam auto, kiedy wracam z zakupami, ale nie mam auta, kiedy trzeba jechać na myjnię”. W ten sposób pokazano, że w życiu każdego są takie sytuacje, kiedy potrzebny jest samochód, np. 30 min lub godzinę, a nie na stałe. Wówczas odpowiedzią jest Traficar.

grafika

Samochody Traficar na razie są dostępne w Krakowie, ale docelowo mają się pojawić we wszystkich największych miastach Polski. Kampania wprowadzająca markę na rynek rozpoczęła się 3 października br. i zasięgiem objęła Kraków oraz jego okolice. W ramach współpracy agencja Walk jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii oraz stworzenie idei kreatywnej komunikacji Traficar, a także realizację wszystkich formatów reklamowych. Walk Creative zajęło się przygotowaniem identyfikacji wizualnej marki oraz materiałów ATL, w tym billboardów, spotów radiowych i niestandardowych formatów reklamowych, m.in. brandingu na biletomaty czy rączki w autobusach.

Spoty w dwóch wersjach (30- i 15-sekundowe) - przygotowane przez agencję Walk - są emitowane w krakowskich stacjach radiowych, z kolei materiały OOH ukazały się na terenie Karkowa i okolic. Walk Social Media jest odpowiedzialne za realizację działań w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz aktywacji konsumenckich. Walk PR zajęło się działaniami w obszarze media relations.

Materiał wideo, w reżyserii Iwony Bieleckiej, wyprodukowała Fog Content Agency (należąca do Grupy Kalicińscy.com). Spot jest dostępny na stronie internetowej marki oraz będzie emitowany w social media.

grafika

Współpraca między firmą Express a Grupą Walk została nawiązana w wyniku przetargu, którego szczegółów spółki nie ujawniają.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"