Autokult.pl zaczyna serię wideo o elektromobilności, partnerem Mercedes

Mateusz Żuchowski z serwisu Autokult.pl poprowadzi nowy cykl o elektromobilności i samochodach elektrycznych, przygotowany przez WP brand studio we współpracy z domem mediowym OMD.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Autokult.pl zaczyna serię wideo o elektromobilności, partnerem Mercedes

Liczący cztery odcinki cykl wideo nosi tytuł „Moje kolejne auto będzie elektryczne, bo…”. Premiera nowego odcinka - w kolejne środy, licząc od 27 listopada. Gośćmi Mateusza Żuchowskiego będą Maciej Panek, Bartosz Dobrowolski, Marcin Mostafa i Marcin Konieczny. Cykl powstaje na zamówienie firmy Mercedes Benz, która promuje w ten sposób swój elektryczny model - EQC.

- Elektromobilność jest obecnie najgorętszym tematem motoryzacji, ale jej rozwojowi towarzyszy wiele wątpliwości i stereotypów. To właśnie z nimi zmierzą się bohaterowie serii poprzez poznawanie kolejnych cech elektrycznego Mercedesa - informuje wydawca programu, WP brand studio.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro