Automat z ludzkimi sercami promuje nowy serial Netflixa

W Londynie pojawił się automat, w którym można kupić ludzkie serce. W ten sposób Netflix promuje nowy serial "Bękart z piekła rodem".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Automat z ludzkimi sercami promuje nowy serial Netflixa

W Londynie pojawił się stojący w czerwonej kałuży (łudząco podobnej do kałuży krwi) automat, oferujący realistyczne reprodukcje ludzkich serc. Wykonano je z jadalnej masy.

Mogli go podziwiać miłośnicy anime, gamingu i komiksów podczas  tegorocznego MCM Comic Con 2022.

W ten sposób Netflix promował premierę serialu fantasy  „Bękart z piekła rodem” (ang. „The Bastard Son and The Devil Himself”).

Produkcja o kilkunastoletnim czarowniku, który próbuje odkryć swoje nadprzyrodzone moce oraz chce zjednoczyć dwa zwaśnione klany – Fairborn i Bloodwitch.

"Produkt" z automatu można było dostać dopiero wtedy, gdy odpowiedziało się na serię pytań.

W akcję zaangażowano również obsadę aktorską serialu. Przygotowano ją we współpracy

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Netflix UK & Ireland (@netflixuk)

Kampania z jadalnymi rekwizytami powstała dzięki współpracy Netflixa z z agencją BBH, projektantami Bompas & Parr oraz Tatum Parden - artystą specjalizującym się w projektowaniu ciast.

Netflix zyskuje

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dahmer-potwor-serial-obserwator-netflix-pierwszy-sezon-opinie-premiara-zwiastun,7169747351262849a ##

Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-reklamy-nowy-pakiet-cena-oferta-jak-zamowic,7169755645900417a ##

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa