Automat z ludzkimi sercami promuje nowy serial Netflixa

W Londynie pojawił się automat, w którym można kupić ludzkie serce. W ten sposób Netflix promuje nowy serial "Bękart z piekła rodem".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Automat z ludzkimi sercami promuje nowy serial Netflixa

W Londynie pojawił się stojący w czerwonej kałuży (łudząco podobnej do kałuży krwi) automat, oferujący realistyczne reprodukcje ludzkich serc. Wykonano je z jadalnej masy.

Mogli go podziwiać miłośnicy anime, gamingu i komiksów podczas  tegorocznego MCM Comic Con 2022.

W ten sposób Netflix promował premierę serialu fantasy  „Bękart z piekła rodem” (ang. „The Bastard Son and The Devil Himself”).

Produkcja o kilkunastoletnim czarowniku, który próbuje odkryć swoje nadprzyrodzone moce oraz chce zjednoczyć dwa zwaśnione klany – Fairborn i Bloodwitch.

"Produkt" z automatu można było dostać dopiero wtedy, gdy odpowiedziało się na serię pytań.

W akcję zaangażowano również obsadę aktorską serialu. Przygotowano ją we współpracy

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Netflix UK & Ireland (@netflixuk)

Kampania z jadalnymi rekwizytami powstała dzięki współpracy Netflixa z z agencją BBH, projektantami Bompas & Parr oraz Tatum Parden - artystą specjalizującym się w projektowaniu ciast.

Netflix zyskuje

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dahmer-potwor-serial-obserwator-netflix-pierwszy-sezon-opinie-premiara-zwiastun,7169747351262849a ##

Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-reklamy-nowy-pakiet-cena-oferta-jak-zamowic,7169755645900417a ##

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały